viernes, 14 de diciembre de 2012

COED (10)

Recitació de poemes

Fa dues setmanes que la mestre per posar en pràctica els coneixements adquirits sobre el bon comunicador, ens va proposar que escollíssim un poema i el compartíssim davant la classe.

Per fer aquesta recitació de forma correcte teníem que tenir present els següents punts:
- Volum
- Entonació
- Gesticulació
- Articulació
- Postura corporal
- Control del nervis

A continuació, us presentaré el poema que avui he hagut de recitar a classe.



Torna Nadal

L'arbre desvetlla sons i el vent escriu
Ratlles de llum damunt la pell de l'aigua
Tot és misteri i claretad extrema

Torna nadal i torna la pregunta

¿Proclamarem la pau amb paraules mentre
amb el gest afavorim la guerra?

  
                                Miquel Martí i Pol




Opinió personal: Després d'haver-lo recitat tantes vegades davant dels meus pares, el dia que el vaig exposar em vaig entrebancar, però gràcies aquest petit error vaig veure que no passava res perquè m'equivoques. També em va servir per pràctica a classe  davant dels meus companys i experimentar la sensació de ser el centre d'atenció, ja que a la següent setmana tenia l'exposició de identitat i territori.

No hay comentarios:

Publicar un comentario