domingo, 23 de diciembre de 2012

Identitat i terrritori: Un final feliç?

El passat dimarts dia 18, la meva companya Núria Bofarull i jo vam fer una exposició: identitat i territori davant de la classe, on teníem que expressar a través d'aquest treball tot l'ho aprés a gtic i a coed fins el moment, el tema era escollit per nosaltres, teníem lliure elecció a l'hora de triat. 
La veritat es que ens va costar seleccionar un tema, ja que era molt difícil escollir un tema que agrades i arribes a tothom. 
Al final ens vam posar d'acord i el tema tiat va ser exposar sobre el amor, tota noia ha desitjat tenir un amor de pel.lícula i els diferents amors que ens hagués agradat tenir i que aquest acabessin amb un final feliç.
 El quatre tipus d'amors eren: 

  • Amor-Odi: és produeix quan dues persones per por a acceptar els seus sentiments que tenen l'un a l'altre, és rebutgen, fins que arribar un moment que aquest sentiment és tant fort que no poden ocultar el que senten.
  • Amor platònic: Aquest amor és el més fantasiós de tots, ja que ens imaginem com seria esta amb aquella persona, ja que per els nostres ulls és un amor impossible i inalcansable, generalment tenim a la persona estimada molt idealitzada.
  • Amor d'estiu: És un amor breu però que es viu d'una manera molt intensa. Es un amor efímer on els enamorats viuen el moments sense pensar en el dia de demà.
  • Amor a primera vista: Aquest amor es produeix quan dues persones connecta'n a través de la seva mirada i és produeix una forta atracció entre ells, tot el que hi ha al voltant desapareix i només existeix el ara.

A continuació us deixo penjat el prezi que vam utilitzar per exposar el treball.







Opinió personal: Personalment em vaig sorprendrà de la fluïdessa que vaig tenir a l'hora d'exposar, ja que tinc una mica de pànic escènic, també he aprés que per les futures exposicions parli més a poc a poc degut a que quan un està exposant va més ràpid.

No hay comentarios:

Publicar un comentario