domingo, 28 de octubre de 2012

COED (5)

Descripció. Qui ets tu?

Teniem un ampli ventall de possibilitats per fer una descripció a un company, però a mi de totes, la que més em va cridar la atencó va ser en format vídeo, potser la més díficil però la més original i divertida a fer. Així que amb la meva companya Núria Bofarull vem decidir arriscar-nos i intentar fer-ho, a lo millor el resultat no és el desitjat per la mestre però vem fer el millor que vem saber fer.

Aquí us presento com som la Núria i jo, i així coneixens una miqueta més:





Opinió personal: Ha sigut el nostre primer vídeo per descriure a una persona, així que no sabem si el contingut és el correcte, però nosaltres vam fer el que vam entendre personalment com descripció de nosaltres mateixes, així que vam decidir fer un recopilatori de diferents fotografies nostres fins el dia d'avui i desprès com el temps ha ajuntat els nostres camins, al final amb pancartes ens vam voler definir segons com ens veiem nosaltres.Personalment, va ser un treball gratificant que també em va servir per conèixer millor la meva companya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario